5 mënyrat për tu kombinuar me atlete te bardha..

Përshëndetje të gjithëve !!
Siç e dimë moda evoluon , stili ndryshon dhe i pershtatet diversitetit kulturor që stilistë dhe blogger me IN nëpër botë zhvillojnë . E tillë është edhe veshja sportive e ruajtur në vite si emblemë  e sportit por e konceptuar në ditët e sotme si e lidhur ngushte me stilin casual . Pikërisht këtë version të veshjes sportive do t'iu sjell në këtë post .

1





Në veshjen e parë dallohet stili " street style  " ku verejmë fustanin e gjatë dhe të ngushtë që nuk i mungon garderobës së asnjë vajze në ditët e sotme . E shoqëruar me simbolin e sportivitetit këmishë/xhaketë  xhins një "must have" për secilën nga ne . Shamia e lidhur si në  60'  dhe  syzet   
"alla JOHN LENON "  i  japin prekjen  e fundit që finalizon veshjen sportive . Çanta me thekëe stilit hippie i përshtatet më së miri kombinimit të mësipërm .  


2




Le të flasim për ndërthurjen midis modernes dhe  sportives me veshjet më IN që çdo ndjekës i modës i ka pasur këtë vit pjesë të stilit siç janë pellushi në ngjyrë pastel , pantallona të gjëra treçerekshe ndonëse jo vetëm prej lëkure por edhe prej cope . Flokët ju sygjeroj ti bëni gjysmë topuzi të çrregullt, do te dukeni shum stil me besoni :P . Aksesorët plotësues të veshjes mund të jenë : varëset e mëdha gold që bien në sy ose nga dy-tre  unaza , një çantë/portofol i vogël dore për ta bërë  veshjen sa më trendy , pa harruar syzet .

3





Tani le të bëhemi pak seriozë në veshjen e rradhës. Në kombinimin e mësipërm vërejm xhinset girlfriend që janë në modë për më shumë se një vit , të kombinuara me xhaketën casual mëngët e sëcilës i kam përthyer për ti dhënë nuancë më sportive veshjes.  Një krijim i imi është "funny tie" të cilën unë e kam qepur në një bluzë . Kjo kollare në ngjyrë Rose që mban emrin Karlito është dizenjuar nga stilisti Fendi.  Bluza, "kollarja" dhe xhaketa të japin përshtypjen e veshjes formale. 

4




Stili bohemian që na ka shoqëruar në stinën e verës këto dy vitet fundit  i adoptuar nga party-it amerikanë të tipit "Coachella " do ta sjellim për ju në blogg në kombinimin midis crop top të bardhë që ju mund ta gjeni dhe në ngjyrë  të zezë të kombinuar me një fund të freskët me pala korenti . Aksesorët përbëhen nga rruaza që i kam vendosur në kokë dhe si detaji përfundimtar i veshjes është pelerina që mbulon krahët si shall . 


5




Gjithmonë kur mendojmë party-it ose darkat mendimi i parë që na vjen në mendje është kombinimi klasik i fustanit me takat , por kësaj rradhe un do të ofroj një perceptim të ri , atë të kombinimit të fustanit me atletet . Fustani që kam zgjedhur është një fustan i zi i tipit Coctail me detaje thekësh të vendosura në krahët e tij por ju sipas dëshirës mund të zgjidhni dhe fustan të gjatë , veref dhe me pala sipas stilit që i përshtatatet personalitetit tuaj . Për ti dhënë më shumë shije veshjes time kam zgjedhur kombimin më një pallto/xhaketë të gjatë që i shkon më së miri fustanit tim dhe i përshatetet netëve të freskëta të pranveres .

 Puthje :*







5 comments:

  1. Novatore si gjithmon , shum falemnderit per sugjerimet . perfekte !!

    ReplyDelete
  2. Ky post sh i vlefshem per kte periudh ���������������� Fotot te gjitha yllll ��������

    ReplyDelete
  3. Te faleminderit dhe ty e dashur❤️❤️

    ReplyDelete
  4. I love this shoe model. They fit so many styles.

    ReplyDelete
  5. Je ma è mira, kombinimet top dhe fotot yll 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🇦🇱👍👍👍👍

    ReplyDelete