Out for a coffe


Dalim per nje "kafe" dhe me pas perfundojme duke ber nje photoshoot si te cmendura ne mes te nje qendre tregtare. Okay po, kete gje dime ta bejme me se miri. :P
Mund te them qe ky set eshte nje nder te preferuarit e mi dhe gjithashtu dua te pergzoj vajzat e Lunarclip per punen e mrekullueshme qe ato bejne.

Tani le te dalim pak ne teme, aty ku mua me pelqen te flas me shume, pra te pershkruaj 
detajet ne veshjen e rradhes.
Faqet e modes ne rrjetet sociale jane vendi ku une dhe shume vajza te tjera bloggere inspirohen me se shumti. 
Kam pare tendencat e fundit dhe te them te drejten me kane terhequr goxha.
Kujt do ti shkonte mendja qe nje "fustan tyl" mund ta vishnim mbi nje veshje tjeter per ti dhene me shume bukuri asaj?
Epo ja qe dhe kjo eshte ber super IN kete sezon :)
Tulle dress eshte nje Must per ju vajza qe doni vertet te dukeni stil.
Outfiti im eshte shum i thjesht dhe praktik(ashu sic duket dhe ne foto), per te pire nje kafe me shoqerin mendoj qe eshte perfekt.
Kombinimet jane te shumta, ketu kam sjell vetem nje por jam e sigurt qe shume shpejt do postoj te tjera ne faqen time te Instagramit.
 Puthje !















0 comments:

Post a Comment