Hippie lifestyle..




   Ndërkohë që ditët e ftohta të dimrit na shoqërojnë me ndonjë rreze dielli e cila duket sikur na jep shpresë , unë mundohem të vlerësoj karakteristikat bazë të veshjes sime dhe ti dedikohem plotësisht asaj.   
      Duke e filluar me pantallonat xhins dhe me këmishën e të njejtit lloj do të thoja se përvec kombinimit të tyre perfekt, kjo veshje i përket çdo lloj pozicioni social. Për të plotësuar detajet e kësaj veshjeje të stilit Hippie, kam zgjedhur cantën e zezë me thek , kapelen e madhe me të njëjtën ngjyrë të cilat i japin veshjes një pamje të plotë që kërkon e merr vëmëndje.   

Por kombinimet skan fund nëse duam një pamje sa më të bukur.                     
  Pellushi me ngjyrat më perfekte të kësaj stine i cili është shumë në modë , ështe kombinuar mjaft mir me syzet të cilat i shkojnë përshtat rripit kaf dhe këpucëve. Këto aksesorë bashkë me unazat e mëdhaja janë plotësuese por jo më pak te rëndësishme për kurimin në çdo detaj të veshjes sime.















XoXo







0 comments:

Post a Comment